بازي کردن در ليگ برتر خيلي خوب است
 
آبی استقلالی
این وبلاگ هم چی درباره ی بازیکنان استقلال مطالب زیبای فوتبال و....
چهار شنبه 27 ارديبهشت 1391برچسب:, :: 18:0 ::  نويسنده : آرمان


شينجي کاگاوا، ستاره ژاپني باشگاه بوروسيا دورتموند در صحبتهايي اعلام کرده که بازي کردن در ليگ برتر خيلي خوب است ولي هنوز درمورد آينده اش تصميم گيري نکرده است.



 

 او که روز سه شنبه در انگليس با سرالکس فرگوسن ديدار کرد،سحرگاه 4 شنبه به ژاپن، سرزمين مادري اش بازگشت و در جمع خبرنگاران از آينده اش صحبت کرد.

 

 اين درحالي است که مديربرنامه هاي کاگاوا درصحبتهايي به گل دات کام اعلام کرد که او همراه بااين ستاره ژاپني به انگليس سفر کرده بودند .

 

 کاگاوا در بدو ورود به ژاپن به خبرنگاران اعلام کرد که چندين تيم به دنبال جذب او هستند و به اين نکته اشاره کرد که بازي کردن در ليگ برتر براي او هيجان انگيز است


 کاگاوا در صحبتهايي درمورد آينده اش و همچنين راجع به ديدار با فرگوسن گفت:« هنوز تصميم گيري نکرده ام. فرگوسن صحبتهاي خوبي مي کرد. تيمهاي متعددي به دنبال من هستند ولي من الان نمي توانم بگويم که کدام تيم، بهترين است. من مي خواهم تيمي را برگزينم که در آن بتوانم به رقابت بپردازم. بازي کردن در ليگ برتر خيلي خوب است.»

 

 او همچنين درمورد جدايي از دورتموند هم صحبت کرد و گفت:« هواداران دورتموند بامن طوري رفتار مي کنند که انگار يک دهه است که براي اين تيم بازي مي کنم و احساس مي کنم که آنها واقعامن را دوست دارند. مربي تيم، هم تيمي هايم و همه چيز در آلمان عالي است. مربي تيم به من گفت که هر وقتي که دوست دارم به آلمان بازگردم.»

 

 کاگاوا، مهره کليدي دورتمونددر رقابتهاي اين فصل بود و در 42 ديداري که در اين فصل براي اين تيم آلماني به ميدان رفت، 17 گل زد و 13 پاس گل داد.

 


 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آبی استقلالی و آدرس footnet.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان



ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 86
بازدید ماه : 2618
بازدید کل : 44675
تعداد مطالب : 1181
تعداد نظرات : 72
تعداد آنلاین : 1